onsdag den 22. april 2015

47

         Pucausha

De der gringos, med deres store rygsække
De er altså mærkelige
Hvad har de egentlig i dem?
Og hvorfor går de her? De har garanteret råd til at betale for at blive kørt!
De har masser af dollars, det er jeg sikker på
Bare de ville gi´ mig nogen
Hvad snakker de om? De snakker altså mærkeligt!
Det er nok amerikansk
Og nu griner de
Hvad sjovt er der ved at gå her med en tung rygsæk?
I USA er alle rige og har store huse og mange biler
Hvorfor bliver de ikke hjemme?
Der er varmt om natten i deres huse
og nogle gange stormer det og alting vælter, siger far
Mor siger, jeg skal holde mig væk fra dem, for de er dumme
De tror de er meget bedre end os
Med alle deres penge
De arbejder ikke engang
Går bare der med rygsække på og tror de ejer det hele
Hvis jeg var dem, ville jeg blive hjemme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar